A Cseles újdonsághullámmal emelkedik ki a nyári frissítők tengeréből
Tavaly ilyenkor egyértelműen a Cápák közöttből ismert felnőtt szörpös srácoknak köszönhettük a kedvenc italunkat, ami a legmelegebb hónapokban is tökéletes alternatívát nyújtott a sör és fröccs mellett. A 2024-es szezonra egy sor fejlesztéssel készültek, amiknek már az első pillanattól fogva elképesztően pozitív a fogadtatása a fogyasztók körében.
Marton Bálint és Varga Dávid 2021. szeptemberében indították el a Cseles nevű felnőtt szörp márkát. A termék lényege, hogy a sűrítmény felhígításával kapott italból az alkohol egyáltalán nem érződik ki. A Cselessel már azok is fintorgás nélkül vághatnak bele egy iszogatós baráti összejövetelbe, akik egyébként ki nem állhatják az alkohol ízét – egy görbe estét simán becsomagolhatnak a gyerekkori szörpözős emlékek köntösébe.
Az alapítók fáradhatatlan munkájának köszönhetően a Cápák között 5. évadába már úgy érkeztek meg, hogy terméküket nagyjából 120 vendéglátóhely kínálatába eljuttatták. Felkészült, mégis laza hozzáállásuk betalált a befektetőknél, ahogy a termékük is – ennek eredményeként pedig Balogh Levente és Lakatos István is beszállt az üzletbe. Jelenleg országszerte több, mint 1000 vendéglátóhelyen kapható a Cseles, és több száz boltban vásárolható meg üveggel.
Azonnal fogyasztható
A Cseles júliusban vadiúj termékcsaláddal rukkolt elő, ami még fiatalosabb és lendületesebb összképet eredményez. A megszokott ízek egy új, kompakt formában érkeznek: előre bekeverve egy klasszikus 0,33 literes dobozban. Az előre higított változatnak óriási előnye, hogy megvásárlása után nem kell szódát szerezni, méricskélni, öntögetni... hiszen mindjárt ott van a kezünkben a szuper, hideg, gyöngyöző finomság!
Fontos a vásárlók véleménye
Pár mondat erejéig kanyarodjunk az ízekre. Maguk a párosítások névlegesen ugyanazok: bodzás-citromos, meggyes-szegfűszeges és áfonyás-kardamomos. Az összhatás viszont már eltér – a kombinációk ráadásul az újragondolt fűszerezésnek köszönhetően abszolút előnyükre változtak.
Az ízek updatelése ráadásul nem is akárhogyan történt! Mivel az alapítók számára mindig is kiemelten fontos szerepet töltött be a fogyasztóik visszajelzése, ezért őket is bevonták egy ponton a kóstolgatásba. Tavasszal a Cseles leghűségesebb vevői közül invitáltak meg résztvevőket, hogy egy vakteszten segítsenek kialakítani a végleges verziót. Aki erre a friss ízélményre kíváncsi, az nemcsak a dobozos változatokban találkozhat vele, hiszen a vérfrissítésen a „nagytestvérek” is átestek.
A Cseles ezzel párhuzamosan túl van egy arculatváltáson is, amivel sikerült még vagányabbá tenni az egyébként is ütős megjelenésüket. Az elmúlt időszak háttérben zajló munkafolyamatait Marton Bálint a következőképpen összegezte: “Lehetne ez még jobb. Miután megszületik ez a gondolat, nincs mese. Ki. Kell. Maxolni. Rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk az elmúlt években, nem lenne fair, ha nem forgatnánk vissza ezt az értéket, ugyanúgy, mint a bevételeket is a termékbe. Egy ilyen kemény, fél éves termékfejlesztési időszakot követően hatalmas élmény hallani a visszajelzéseiteket. A kampányunkban ezért úgy döntöttünk, hogy nem kell ide semmi marketing bullshit. Mondjátok el ti, hogy milyen lett!"