Dress Up Your Rockstar

Dress Up Your Rockstar

Elindult a DÜSK Online Store

2020 április elején elstartolt a DÜSK webshopja, aminek örömére a márka tervezője, Hegedűs Dóra különleges öltöztetőbabákat készített. A négy fal közé ragadt divat és zene rajongók most Kurt Cobaint, Mick Jaggert és David Bowiet öltöztethetik a leg-vadabb tervezői cuccokba, a Dress Up Your Rockstar csomagban egy kiszínezhető változat is található, így mindenki kedvére alkothat ruhákat a kedvenc rock ikonjának.
 
A járványhelyzet miatt a divattervezők is karanténba kényszerültek, ennek köszönhetően új irányt vett a márka élete, és a tervezettnél előbb indult el a DÜSK online store, amit most egy interaktív játékkal ünnepel meg a csapat.
 
Mivel a karantén miatt szinte mindenki bezártságra van ítélve, ezért Dóra a tervezőasztalon most nem textileket szabott ki, hanem megalkotott egy olyan kollekciót, melyet otthon bárki kinyomtathat és ezzel papírba öltöztetheti kedvenc rocksztárját.
                   
  
 
A Dress Up Your Rockstar kitet a DÜSK blogjáról lehet letölteni, és most egy kihívás is társul hozzá: április 19-ig bárki feltöltheti Bowiet, Cobaint vagy Jaggert a legmenőbb darabokban az Instagramra. A #dressupyourrockstar hashtaget használva és a DÜSK Budapest Instagram oldalt betaggelve részt lehet venni a nagy közösségi rocksztár öltöztetésben. Érdemes csatlakozni a kihíváshoz, mert a feltöltők között DÜSK felvarrók is gazdára találnak majd. Természetesen nemcsak a kinyomtatott darabok érnek, Photoshopban vagy akár Paintben is lehet játszani a különleges öltöztetőbabákkal. A kihívás részleteiről itt találhatóak további infók.
 
A webshop látogatói mostantól megvásárolhatják a Boys do Cry kollekció 1-1 exkluzív darab- ját, mely a tervező diplomakollekcióját alkották. A shopba felkerültek a márka ikonikus statement darabjai, mint a fűzős oversized nadrág, vagy a futurisztikus Dystopia kabát, és a korábbi “Do you want to be a rock ‘n’ roll star” kollekció farmerdarbjai. A webshop nyitási akciójának keretében most egyedi tervezésű felvarrók és gymbagek is kaphatóak, melyek megvásárlásával lehetőség van támogatni a márka fennmaradását ebben a nehéz időszakban.
 
A DÜSK nem véletlenül választotta magának a “FIRST CHOICE OF EVERYDAY ROCKSTARS” mottót, hiszen a márka esszenciáját a rocksztár identitás és életérzés képezi. A DÜSK célja, hogy felidézze a kortárs kelet-európai underground hangulatot, amit a ‘70-es és ‘80-as évek nyugat-európai rebellis karaktereivel és extravagáns, ugyanakkor funkcionális uniszex dizájnnal ötvöz, így legyen szó színezőről vagy igazi kollekcióról, itt mindenki meg- találja a hamisíthatatlan rock’n’roll hangulatot.
 
 
A DÜSK-ről
A progresszív, urbánus hangulatú és futurisztikus megoldásokkal dolgozó, magas minőségű utcai viseletet képviselő DÜSK fókuszában alapvetően a férfi fazonokra épülő uniszex dizájn áll. A budapesti székhelyű DÜSK divatmárkát Hegedűs Dóra 2016-ban alapította, mely három évig DoraHegedus néven volt jelen a magyar divatbrandek között, 2019 óta azonban a márka DÜSK név alatt hozza ki kollekcióit.
 
A DÜSK betűszó a tervező vezetéknevének rövidítésére, és az angol “dusk”, vagyis szürkület szóra utal, mely az alkonyat sötétebb stádiumát képviseli: ez az időszak határvonalat képez a nappalok és az éjszakák között, ahogy a márka és az uniszex kollekciók középpontjában is a változékonyság, az átmenet, a szubkultúrák és nemek közötti határvonalak elmosása áll. A DÜSK a márka sötétebb tónusú lázadó hangulatát, ugyanakkor sokszínű identitását tükrözi, hiszen semmi sem fekete vagy fehér.
 
A DÜSK célja egy olyan progresszív és futurisztikus irányvonal meghatározása a divat szcénán belül, mely ötvözi a hagyományos technikákat - például a szövést és a kézzel festett felületeket - a kortárs megoldásokkal, és megpróbálja megtalálni az egyensúlyt a régi és az új, a tradicionális és az innovatív megoldások között. A cél a merész és extrém, ugyanakkor hordható és funkcionális kollekciók megalkotása. A tervező szívesen nyúl vissza a ‘80-as évek rock’n roll esztétikájához, olyan ikonokat állít középpontba, mint David Bowie vagy Mick Jagger. Az inspiráció nemcsak az anyagok mintájában de a klasszikus sziluettekben is visszaköszön, melyek hangsúlyozzák a művészi attitűdöt, ugyanakkor kényelmes és funkcionális megjelenést biztosítanak.
 
A DÜSK egyszerre melankolikus, érzékeny és mindemellett előremutató márka; elsősorban azokhoz szól, akik keresik a helyüket a világban, de emellett vágynak a különlegességre és a kényelemre. A márka egyszerre szól a férfiakhoz és nőkhöz, valamint a fiatalabb és idősebb generációhoz, mert a tervező hisz abban, hogy minden ruhadarab viselőjétől válik igazán egyedivé. Aki DÜSK darabot választ, az egy generációkon átívelő életérzéssel lesz gazdagabb, hiszen a kollekciók különböző korok stílusait, formáit ötvözik, melyek így örök darabok maradnak.