Teljesen automatizált bankfiókot üzemeltet a Takarék Csoport

Teljesen automatizált bankfiókot üzemeltet a Takarék Csoport

komplexebb szolgáltatásokat nyújt, mint egy bankfiók

Magyarországon egyedülálló megoldást vezetett be az elmúlt évben a Takarék Csoport. Az  alkalmazottak nélküli, a nap 24 órájában Alcsútdobozon működő kirendeltség egyediségét nemcsak az adja, hogy teljesen automatizált, hanem hogy komplexebb szolgáltatásokat nyújt, mint egy bankfiók. Az ügyfelek természetesen úgyanúgy intézhetik a pénzügyeiket, mint egy klasszikus fiókban, vagyis utalhatnak, be- és kifizethetnek pénzt ATM-n keresztül, vagy leadhatják a személyikölcsön-igényléseiket is, ezen túlmenően viszont postai szolgáltatásokat is lebonyolíthatnak – csomagokat küldhetnek és fogadhatnak, befizethetik közüzemi számláikat –, sőt még a szerencsejátékok is elérhetőek a Takarék Smart Pointra keresztelt modern létesítményben. Mindezeken kívül elektromos autó és telefon töltésére alkalmas napelemes pad és nagy felületű élőmohafal jellemezi a jövő, vagyis már a jelen bankfiókját.