Monster Customs Dynatail

Monster Customs Dynatail

A motor gyárilag egy Dyna Glide volt, de erre az állapotra már csak a blokk emlékeztet, és itt rögtön álljunk is meg egy szóra! A Dynákban gyárilag Twin Cam blokk van, ami gumiágyazásban remeg, mint Bíró Ica fotója a traktorablak sarkában. A softailekben alkalmazott blokk kialakítása már egészen más, fixen van a vázba csavarozva, kiegyenlítő tengely forog benne, a váltó alatt pedig elegendő hely áll rendelkezésre a Softail rugóinak. A Dyna blokknál viszont pont ott található az olaj. A feladat tehát erősen túltett egy teasütemény-parti nehézségi fokán, mert a váltó alatti olajteknőt meg kellett szüntetni, a hátsó motortartó gumibak sem passzolt, így azt új helyre kellett költöztetni. Mivel itt a Softail lengővilla nem a váltóházhoz csatlakozik, egy hirtelen ötlettől vezérelve a motor Dynatail nevet kapta. Hátra széles lengővilla és 260-as gumi került. Az első futómű egy 58 mm-es fordított teleszkóp az Ultima cégtől, hátul pedig Custom Chrome légrugók figyelnek. Annak érdekében, hogy a motor jobb oldala féktelen maradhasson, minden fékező berendezés a bal oldalra került, így hátulra beltkerékfék lett felszerelve . A sárvédők, az ülés, a kormány és az olajtartály egyedileg készültek. A kipufogó márránézésre a jószomszédi viszony gyilkosa, ezt elkerülendő a csöveket szétvágták, majd a hangtompítók beszerelése után újra összehegesztették őket.