Monster Sportster

Monster Sportster

Softail, Sportster és V-Rod egyszerre.

A South Parkból jól ismert medvedisznóember (aki harmadrész medve, félig disznó és félig ember) labdába sem rúghat a Monster Customs motorja mellett. Ez ugyanis Softail, Sportster és V-Rod egyszerre. Az építés folyamata leginkább a másnapos vasárnapokra emlékeztet, amikor az ember fia kinyitja a hűtőt, és rájön, hogy abból kell építkezni, ami van. A műhelyben kallódó Twin Cam Softail váz és egy 2007-es Sportster blokk házasságának gyümölcse tehát igen praktikus okból fogant. Szabolcs egy könnyen kezelhető, egyedi megjelenésű motort szeretett volna, lehetőleg olcsón. A műhely parkettájáról meglepően sok használt alkatrészt sikerült összegereblyézni, így Frankenstein darabjai lassan összeálltak. V-Rod-ról származik a hátsó kerék, a lábtartók, a kezelőszervek, a tank pedig egy Softail-ről.  A Harley-Davidson cég valószínűleg több millió dollárt ölt a gumiágyazás kifejlesztésére, a Monster Customsnál azonban gumi nélkül szeretik. A blokk fixen került beépítésre, és az injektor helyett karburátor került fel. A lengővillát és az olajtartályt is át kellett alakítani, mert a Softail bal oldali kihajtású, a Sportster meg ugye jobbos. A lengővillával együtt mozgó hátsó sárvédő és a lengőnyereg merevváz-jelleget kölcsönöz a gépnek, de pont a dupla rugózás miatt lesz túramotorokat megszégyenítő a kényelem foka. Az építés végére sajnos elfogyott a keret, Szabolcs pedig hajtani akarta a motort. A fényezés ezért 2 darab mattfekete spay segítségével lett megoldva, kint az udvaron, így az csak tájékoztató jellegű egyelőre.