RCKSTR Light - Crazy Trambulin Kutasi Kellyvel

RCKSTR Light - Crazy Trambulin Kutasi Kellyvel

A trambulinon történő edzés és a sejtszintű edzés ...

A trambulinon történő edzés és a sejtszintű edzés közé bátran egyenlőségjelet tehetünk. A sejtszintű edzés egyik leghatékonyabb formája a kíméletes aerob mozgásformának. Ez az egyetlen, ami megmozgatja és megterheli a test minden egyes sejtjét, ugyanabban az időben, nem pedig csak bizonyos izmokat, vagy izomcsoportokat elkülönítve.
A saját testsúlyodat használva hozod létre az ellenállást. Ez nem csak az izmokat erősíti, hanem a kötőszöveteket, inakat, csontokat, sőt, még a belső szervek és a bőr állapotát is javítja.
A folyamatos fel-lemozgás fokozza a vér- és nyirokkeringést. Kiiktatja a csontok és az ízületeket érő megterhelés 80 százalékát, szemben a többi jól ismert aerob jellegű gyakorlattal, viszont megmarad azon előnye, hogy súlyt kell megmozgatni. Az emésztőrendszerre is jótékonyan hat, mivel a belekben lévő sima izmokat is stimulálja, amelyeket máskülönben nehéz, sőt szinte egyenesen lehetetlen megdolgoztatni.
A mini trambulinon történő ugrálás
● 11x gyorsabban égeti a kalóriát mint a séta
● 5x gyorsabban mint az úszás
● 3 x gyorsabban mint a futás, mivel a test összes sejtje egy időben használ fel energiát.
A trambulinon történő ugrálás különösképpen hasznos a cukorbetegek számára, hiszen segít kiegyensúlyozni a vércukorszintet, továbbá helyreállítja a hasnyálmirigy normális működését azáltal ,hogy a test minden egyes sejtjét méregteleníti, eltávolítva a felesleges savakat.

Aki kedvet kapott hozzá, hogy kipróbálja itt várjuk: KELLYS Fitness & Squash Club Dunakeszi

Kutasi Kelly - Master Trainer