Appok, amik mozgásban tartanak

Appok, amik mozgásban tartanak

Ma már szinte az életünk bármely területére találunk egy hasznos appot. Van, ami az
időbeosztásunkat segíti, egy másik megjegyzi a jelszavainkat, vagy segít leszokni a túlzott
telefonhasználatról, és persze rengeteg edzéssel kapcsolatosat is találunk. Ez utóbbiak közül
mutatunk néhányat.
 
Számos olyan applikáció létezik, amik megmozgatnak, ha éppen nincsen a közeledben egy edző, nem
találtál a Youtube-on semmilyen neked megfelelő edzést, vagy nincs lehetőséged elmenni
edzőterembe. Számos app segít abban, hogy ha nagyon elfoglalt vagy, de mégis szeretnél a tornára
egy kis időt szánni, akár szokássá is tudd alakítani.
 
Némelyik könnyebb, van amelyik nehezebb, és van, ami a szokásos 30 napos kihívásban hisz. Egy
biztos, ha egyszer elkezded, nem bírod abbahagyni, és hiányozni fog, ha nem volt meg a reggeli
frissítő vagy az esti levezetőnek szánt mozgás!
 
BURN FAT WORKOUTS
Miután megadtad a szükséges adatokat (súly magasság, cél kiló elérése), beállíthatod, hogy mennyi
ideig tartson az adott gyakorlat, valamint a bemutató feladat. Több program közül is választhatsz:
alap program, 7 perces edzés, 16 és 21 napos zsírégető tréning.
Megnézheted részletesen ezeket, mielőtt belevágsz a kemény munkába, és persze te is készíthetsz
magadnak külön programot. Elég hatásos, ha nagyon régóta kihagytad az edzéseket és nem mozogtál
már egy ideje, akkor még az alapnak elnevezett edzésterv is meg fog izzasztani.
 
FEMALE HARD WORKOUTS
Kinézete csajos, egyszerű kezelni. Értesítéseket állíthatsz be, megnézheted a gyakorlatokat is. A napi
tornát random adja a program. Érdemes kipróbálni annak, aki nem nagyon mozog,
ugyanis izzasztó tud lenni, az első hónapban mindenképp. A legtöbb gyakorlat az erősítésre fókuszál,
de minden nap rövid idő alatt, 15-20 perc alatt el tudod végezni a gyakorlatokat. Ha emellett eljársz
még mondjuk futni is, a bikinitest elérése hamarabb eljön, mint gondolnád!
 
LOSE WEIGHT
A Lose Weight app is a 30 napos rítusban hisz. Minden 4. napot pihenőnapnak kiáltotta ki. Így amikor
elkezded használni, látod, hogy hol tartasz. Bemutatja a gyakorlatokat, amiket az első nap 10 perc
alatt el tudsz végezni! Néhány másodperccel növeli a gyakorlatok idejét napról napra. Ezt az appot –
bár szintén a legfontosabb gyakorlatokat helyezi előtérbe -, a kezdőknek ajánljuk, mert akik már
edzettebbek, könnyűnek fogják találni.
 
30 NAPOS FITNESZKIHÍVÁS
Itt külön kiválaszthatod már az elején, hogy mire szeretnél ráerősíteni: teljes testre, fenékre, karra,
lábra vagy hasra. Az applikáció használata során velünk van egy virtuális edző, aki segít a gyakorlatok
helyes elvégzésében, így garantált, hogy nem rontod el őket és nagy hatékonysággal erősítheted a
tested.
 
FEMALE SPARTAN
A Female Spartan is a gyakorlatok és programok bemutatásával kezdi. Komplexebb gyakorlatok is
vannak benne, és a bemutatók alatt azt is megtudod, hogy milyen izmokra hat az adott feladat.
Választhatsz szűrőt is a szintek és izmok kiválasztásához. Az ingyenes verzióban négy 25-26 perces
program található, ezek egytől egyik átmozgatják a testet. Ha irodai munkát végzel és egész nap a
gép előtt görnyedsz, kifejezetten ajánljuk ezt az appot.
 
30 DAYS PLANK CHALLANGE 
A  plankről  valószínűleg már rengeteg hallhattál, nagyon jól erősít, legtöbb izmod igénybe veszi, és
nem kell hozzá hatalmas erőfeszítés, bárhol végezheted. Ha még kezdő vagy és alig bírsz ki 15
másodpercet, akkor ez az app kitűnő választás. Minden nap figyelmeztet (ha szeretnéd), hogy
naponta néhány másodpercet (20-szal kezdi) plankelj. Így hozzászoktat a feladathoz, és fokozatosan
emeli az időtartamot, így fejleszt: a 30. nap végére már több percig is tudod majd tartani a planket.