Napindító meditáció előnyei

Napindító meditáció előnyei

Lassan emelkedj fel, és kezdd el a napod nyugalommal!

Minden reggeled rohanással és idegeskedéssel telik? Ha egy picivel hamarabb felkelsz és csak 10 percet áldozol meditációra, máris biztos lehetsz benne, hogy a napod sokkal harmonikusabban fog telni, mint eddig bármikor.
 
Egész nap robotolsz és minden nap hulla fáradtan zuhansz be az ágyba? Akkor ezt a tippet Neked találták ki. A reggeli meditáció nem csak a lélekre hat, a testedet is képes egyensúlyba hozni. Hiszen azáltal, hogy a reggelt mély lélegzetekkel és a gondolataidban való elmélyüléssel kezded, a testedet átjárja a nyugalom, az idegeid pedig sokkal ellenállóbbak lesznek. Ha pedig nyugodt vagy és kiegyensúlyozott, az állóképességed is fejlődik.
 
A reggeli meditációval sokkal jobban indulhat a napod, felkészülhetsz a kihívásokra, magabiztosságot nyerhetsz az előtted álló feladatokhoz. A negatív érzelmek lecsitulnak benned, kitisztul a fejed, és az egész napodat tudatosan, kiegyensúlyozottan töltheted el.
 
Az egész alig vesz el időt a reggeledből, kezdheted pár perces gyakorlatokkal, és ahogy fokozatosan fejlődsz, egy idő után akár tíz percig vagy még tovább is nyújthatod. Tudod, a gyakorlat teszi a mestert!
 
A meditáció másik nagy előnye, hogy semmilyen segédeszközre nincs szükségünk, csak a „fenekedre” és egy nyugodt meditációs zenére, ami alatt elmélyülhetsz a gondolataidba.
 
Amikor reggel felébredsz figyeld meg mik az első gondolatok amik megjelennek a fejedben és hagyd őket, úgy tovább szállni ahogy jöttek.
 
Főzz le egy teát vagy egy csésze kávét, kapcsolj be valamilyen nyugodt meditációs zenét, ülj le egy csendes sarokba, és élvezd a reggeli teázás minden apró örömét. Figyelj oda, ezek a percek rólad szólnak, éld meg teljes lélekjelenléttel. Ülj így pár percig. Ha végeztél, láss tisztán… mennyi csoda vár rád, ami mind érted jön létre. Lassan emelkedj fel, és kezdd el a napod ezzel a nyugalommal!