RCKSTR Light - 5 gyakori hiba azoknál, akik a mozgás útjára lépnek      1. rész

RCKSTR Light - 5 gyakori hiba azoknál, akik a mozgás útjára lépnek 1. rész

Kutasi Kelly master trainer tanácsai.

Szakemberként, napi 6-8-10 személyi edzést tartva az ember sok mindent lát a vendégein keresztül. A tapasztalat pedig azt a tudást szüli, amit nem az iskolában tanítanak meg nekünk, hanem az élet pályáján tanulunk meg mások példáin keresztül. Mik lehetnek a leggyakoribb hibák?

„Láttam, hogy most nyár előtti akciós bérleteket adnak, szinte már ingyen van a cardio gépek használata, ez a hülyének is megéri, ennyit még én is tudok szánni rá, veszek egy 30 napos akciósat és belevágok! Heti 2-3X járok le, úgy érzem így ki is használom a bérletemet. Ráállok egy futógépre és futok, sétálok. Ha nem szabad a futógép keresek egy másik gépet, biciklizek vagy elliptikus trénerezek. Azt olvastam valahol, hogy ezt legalább 20-30 percig kell csinálni, hát én addig biztosan csinálom is…”

Ennek eredménye a lelkesedés alábbhagyása és az edzések elmaradása az akciós bérlet lejárta után és miután nem jött kívánt gyors súlyvesztés, viszont céltalan és unalmas lett a cardiozás 1 hónap alatt.

Így csináld! Érdemes a konditeremben töltött első napodon egy teremedző vagy személyi edző segítségét kikérned azzal kapcsolatban, hogy az esetleges ízületi problémáid, túlsúly vagy edzetlenség következtében ő milyen cardio jellegű mozgást javasol és a jelenlegi fittségi szinted szerint azt meddig és hányszor kellene csinálnod megállás nélkül? Ha nem találsz szakembert a környezetedben, akkor érdemes beruházni egy jó minőségű pulzusmérő órára, ami személyre szabottan mutatja meg a pulzusodat és javasolja a zsírégetésre vagy állóképesség fejlesztésre legalkalmasabb zónádat. A végén láthatod, hogy mennyi kalóriát és abból mennyi zsírt tudtál elégetni, így ez a további edzéseidhez is kellő motivációt biztosít majd!

Kutasi Kelly – Master trainer