RCKSTR Light - 5 gyakori hiba azoknál, akik a mozgás útjára lépnek      2. rész

RCKSTR Light - 5 gyakori hiba azoknál, akik a mozgás útjára lépnek 2. rész

Kutasi Kelly master trainer tanácsai.

Szakemberként, napi 6-8-10 személyi edzést tartva az ember sok mindent lát a vendégein keresztül. A tapasztalat pedig azt a tudást szüli, amit nem az iskolában tanítanak meg nekünk, hanem az élet pályáján tanulunk meg mások példáin keresztül. Mik lehetnek a leggyakoribb hibák?
A hiba:
„Most nekiállok és a konditerem zeg-zugában mindenféle most divatosnak tűnő funkcionális gyakorlatot fogok csinálni. Láttam, hogy hogyan kell, ez olyan, mint a tesi órán régen, nem lehet túl bonyolult. Négyütemű fekvőtámasz, egy kis guggolás, kitörés, dinamikus ugró gyakorlatok, alig kapok levegőt tőlük, ömlik rólam a víz, ez biztos használni fog, ami nem öl meg csak megerősít, mondják…nem fogok ezért fizetni külön egy személyi edzőnek, tiszta pénzkidobás, ezt már régebben tanultam, mint ahogy ők megszülettek.”
Egy pár ilyen edzéstől hamarosan nem csak az izomláz, de az ízületi fájdalmak is kínozni fognak, amik igencsak elveszik majd a kedvedet az egyébként hatékony gyakorlatoktól. A kellemetlen élmény után pedig visszatérsz a megszokott kis gyakorlataidhoz, amiktől már rég nem fejlődsz, de legalább nem fáj tőle semmid..
Így csináld! Ha az egyik leghatékonyabb edzésforma megismerésére és kipróbálására vágysz, az azt jelenti, hogy végre új kihívásokat keresel a sportban, amitől újra élvezni fogod az edzéseidet és az izmaid is tovább fejlődhetnek. Erre se időt, se energiát, se pénzt ne félj áldozni, mert nagyon hamar meg fog térülni! Akár személyi edzővel, akár egy csoportos funkcionális edzésen is érdemes részt venned, ahol szakember felügyeletével sajátíthatod el a számodra ugyan ismerős, de a testnevelés órán nem biztos, hogy ízületkímélő verzióban megtanult gyakorlatokat.