RCKSTR Light - 5 gyakori hiba azoknál, akik a mozgás útjára lépnek      3. rész

RCKSTR Light - 5 gyakori hiba azoknál, akik a mozgás útjára lépnek 3. rész

Kutasi Kelly újabb tanácsai.

Heti 3-4X sportolsz, de az étkezésre nem vagy hajlandó jobban odafigyelni… „Ha már ennyit edzek, nem igaz, hogy nem fér bele egy-egy süti, reggeli pékárú, nyári fagyizás és hétvégi pizzázás, bulis koktélok. Alig van idő edzeni, még a kaját is vadásszam és válogassam egész nap?? Ez már nem élet, ez már Spárta.”

Erre sajnos van egy rossz hírünk, amit gyorsan kezdj el megemészteni: tartós siker a fogyásban és az életmódváltásban: 70% étkezés, 30% edzés. Tehát ha már elmész edzeni és teszel az egészségedért, illetve a jó alakodért, vétek elrontani néhány ismétlődő bakival, arról nem is beszélve, hogy ez később az eredmények elmaradása miatt az edzések elhanyagolásához vezet. Hiszen ha nem látod magadon, hogy szebb lennél, vagy izmosabb, vagy a narancsbőröd kezdene eltűnni, akkor azt fogod gondolni, hogy a sok szenvedés és edzés nélkül is majdnem így néztél ki, minek fektess ebbe ennyi pénzt és energiát, van ennél jobb dolgod is és különben is a genetika miatt vagy ilyen, stb.


Így csináld! 3 hónapig kerüld (mert utána már hiányozni sem fog többet) az össze fehér kristálycukros és fehér búzalisztes ételt! Semmit ne egyél vagy igyál meg, amiben ezek megtalálhatóak és figyeld a minimális változtatás okozta elképesztő változásokat! Ez az első lépés, utána jöhet majd a mikor-mit és mennyit.

 

Kutasi Kelly – Master trainer