RCKSTR Light - 5 gyakori hiba azoknál, akik a mozgás útjára lépnek 4. rész

RCKSTR Light - 5 gyakori hiba azoknál, akik a mozgás útjára lépnek 4. rész

Kutasi Kelly master trainer tanácsai.

Egy hónap kemény edzés és diéta után sem férsz bele a kedvenc ruhádba? A bikini sem áll jól, pedig Te mindent beleadtál? A nyár beköszöntével kitört a pánik? Ilyenkor következik általában az őrült diéta, szaunázással, ház körüli futással és sokszor „fogyibogyók” szedésével megspékelve. Az eredmény pedig: a munkában rosszul teljesítesz, éhes vagy, és fáj mindened. Végül a kezdeti állapothoz képest még plusz 2-3 kilót is felszedsz bánatodban, önmagad megvigasztalására.

 

Így csináld! Minimum 3 hónapra készülj fel, ha bármilyen új, életmódváltással kapcsolatos projektbe vágnál bele! Kérj állapotfelmérést és tanácsadást egy szakembertől. Az edzésterveddel és étrendeddel a kezedben egészen másképp fogod érezni magad. A 3 hónapos időtartamot havi, azokat heti célokra bontsd. Minden hétnek megvan a maga feladata, így nem kalandozol el, és nem érzed azt, hogy egy örökkévalóságnak tűnik három hónap. Az igazi cél az életen át tartó életmódváltásod kialakítása lesz, aminek az előszobája ez az időszak.