RCKSTR Light - 5 gyakori hiba azoknál, akik a mozgás útjára lépnek 5. rész

RCKSTR Light - 5 gyakori hiba azoknál, akik a mozgás útjára lépnek 5. rész

Kutasi Kelly master trainer tanácsai.

Megszállottan sportolsz két hétig, majd jön egy hét pihenő, hogy kiheverd a fáradalmakat? A szív- és érrendszerednek, az izmaidnak, az ízületeidnek és a lelkednek sem tesz jót, ha így felforgatod az életed, sőt, még le is sérülhetsz.

Így csináld!

Hidd el, a napi 30 perc cardio, vagy alakformáló gyakorlatsor elvégzése többet fog jelenteni fejlődésed és fogyásod szempontjából egyaránt. Aki rendszeresen edz kevesebbet, az tovább ér, mint aki rendszertelenül, túlzásokba esve, kifulladásig mozog. Szervezetünk állóképessége, izomzata és idegrendszere a folyamatosan ismétlődő terhelés hatására egyre jobban teljesít. Jobban égeti a zsírt, jobban hasznosítja az oxigént a vérben, és jobban tudja regenerálni is magát az edzések után. A hirtelen jött, néha előforduló nagyobb megterhelés stresszt okoz a szervezetünknek, és egyáltalán nem úgy reagál rá, ahogyan azt mi szeretnénk a gyors és látványos eredmény érdekében. Tehát eddz kevesebbet, de jól és rendszeresen! Te is jobban fogod érezni magad tőle, és alig várod majd a következő edzésedet!