Tippek a hatékony és sérülésmentes funkcionális, hevederes edzésmódszerhez!

Tippek a hatékony és sérülésmentes funkcionális, hevederes edzésmódszerhez!

Hogyan használd a BODYROPE EDZŐHEVEDERT helyesen? Biztos, hogy ezt mind tudtad?

1. Figyelj a helyes felfüggesztésre! A szár alján lévő fogantyú, a vádlid közepéig érjen! 2. A gyakorlatok közben mindig legyen feszes a hevedered szára! 3. Guggolásnál, kitörésnél és minden álló helyzetben végzett gyakorlat kiinduló helyzeténél figyelj rá, hogy a karok hajlítva legyenek a test mellett és a markolat a lábfejeddel legyen egy vonalban. 4. A támasz gyakorlatoknál soha ne kerüljön a lábszárad a felfüggesztés pontja elé. 5. Hevederrel való húzódzkodásnál úgy sétálj be a BODYROPE alá, hogy a törzsizmokat feszesen és stabilan tudd még tartani! 6. Álló helyzetben végzett gyakorlatoknál bizonyosodjunk meg az egyensúlyunk megtalálásáról. 7. Ha falnál végezzük el a támasz gyakorlatokat nézzük meg, hogy megfelelő távolságra vagyunk a faltól, a lábunkkal beakasztva ne ütközzünk a fallal. 8. A kevesebb itt biztos, hogy több! Megfelelő ismétlésszámmal dolgozzunk! 9. Az edzések előtt ne felejtsünk el bemelegíteni, az edzés végén pedig lenyújtani!
 
Sikeres edzést kívánok mindenkinek a BODYROPE EDZŐHEVEDERREL!