Közösen készített két új kraft üdítővel lép piacra JustVidman és a MONYO Brewing Co.

Közösen készített két új kraft üdítővel lép piacra JustVidman és a MONYO Brewing Co.

Az egyik legnagyobb követőbázissal rendelkező hazai youtuber, Kiss Tamás (JustVidman) és a kőbányai MONYO Brewing egy hosszútávú szerződés keretében két új, közösen készített kraft üdítőt vezet be a hazai piacra december 1-től, ráadásul további együttműködések várhatóak a 2024-es évben.

A két új kraft üdítő (hidegkomlós alma, mangó-maracuja) az első két terméke ennek a kollaborációnak, ami december 1-én debütál a hazai piacon. A szénsavas üdítők érdekessége, hogy valódi, 100%-os gyümölcspürékből készülnek egyedi ízkombinációkban és a prémium üdítő szegmensbe vannak pozícionálva.
 
 
Az üdítők piacra dobásának időpontja egybeesik JustVidman és a cégtársa, Duszka Péter Gábor által jegyzett blackspot.hu webshop indulásával, ami a saját márkás termékek hosszútávú építkezésén túl fontos szerepet szán a MONYO-val közösen létrehozott italok népszerűsítésében, forgalmazásában is.
 
"Ebbe a projektbe szívét-lelkét belerakta mindenki és úgy érzem ez az elkészült üdítőkön is érződik. Óriási élmény volt együtt ötletelni a címkéken, az ízeken, illetve minden egyes részleten. Nagy öröm számomra, hogy az általam megalkotott kis animációs világ most végre kiléphetett az online térből, - kézzelfogható termékek formájában." - jegyezte meg Kiss Tamás (JustVidman).
 
A közös munka idén nyáron kezdődött, a termékfejlesztésért Nagy Renáta, a MONYO Brewing élelmiszermérnöke felelt, aki több "tesztfőzetet" készített mire elérték végleges formájukat az üdítők. A termék csomagolásán pedig egy közös univerzumban jelennek meg a két márka klasszikus arculati elemei, az animációs videókból ismert JustVidman figurák és a MONYO posztapokaliptikus lényei.
 
"A MONYO-val mindig is szerettük az együttműködéseket, így készült már közösen sör zenekarral, sportolóval, vagy éppen borászattal, de ez az első nagyszabású üdítő kollaborációnk, amit egy digitális tartalomelőállítóval készítünk, ráadásul ez azért különösen érdekes, mert ezúttal nem egy egyszeri, one-off termékről van szó, hanem hosszú távra tervezünk." - mondta el Prischetzky Botond, a MONYO Brewing brand menedzsere.
 
 
Az első két íz
 
Az üdítők közül az egyik az "Ez Alma?" elnevezéssel bír, ami egy hidegkomlós alma üdítőt takar, míg a másik az "Ez Mangó?", pedig mangós-maracujás.
 
Az "Ez Alma?" üdítő egyben utalás a YouTube csatorna egyik videójának a jelenetére, amely egy visszatérő mémmé vált a követők körében. Az üdítő különlegessége, hogy a sörgyártásra jellemző komlót tartalmaz, ami hidegkomlózással kerül az üdítőbe. A citrusos, komlós aroma remekül passzol az amúgy is frissítő almafröccsös hatáshoz. Ez az üdítő hozzáadott cukrot nem tartalmaz.
 
Az "Ez Mangó?" üdítő különlegessége, hogy 20%-ban valódi gyümölcspürét tartalmaz (mangó-maracuja mix), a rengeteg gyümölcsnek köszönhetően pedig olyan, mintha egy friss trópusi gyümölcsbe harapna az ember.
 
Elérhetőség
 
A két termék 0,33l-es alu-dobozban (can) december 1-én debütál a frissen induló blackspot.hu webshopon, továbbá a MONYO partnereinél a HORECA szektorban is elérhetővé válik még idén.
 
A két márka további üdítőket, illetve egy sört is tervez bevezetni a piacra 2024-ben.