Megjelent a Green Day tizennegyedik stúdióalbuma - itt a Saviors!

Megjelent a Green Day tizennegyedik stúdióalbuma - itt a Saviors!

A Green Day újra itt van és kész, hogy kiborítson híreseket, ostobákat és mindenkit, aki károsan viselkedik, hiszen olyan tükröt állít a világnak legújabb, ’Saviors’ című albumával, amilyenre más nem képes!
 
Nem sok együttes jut el a tizennegyedik stúdióalbumáig, de ez az időtálló, több mint harminc éve együtt lélegző punk power-trió - Billie Joe Armstrong, Tré Cool és Mike Dirnt - mindig is elkötelezett volt a művészetük alapját adó dacosságuk iránt, amivel egész karrierjük során döntögették a műfaj határait, és ami egészen a Rock’n’Roll Hall Of Fame-ig juttatta őket.
A ’Saviors’ érkezését már számos, korábban megjelent single hirdette, kezdve a tavaly ősszel napvilágot látott „The American Dream Is Killing Me” és „Look Ma, No Brains” című dalokkal, amiket aztán a december eleji „Dilemma” követett, végül idén január elején robbantották a lemez előtti utolsó előfutárt, amely a „One Eyed Bastard” címet viselte.
A Green Day új korongját Londonban és Los Angelesben rögzítették régi barátjuk, a zenében félelmet és határokat nem ismerő, Grammy-díjas producer, Rob Cavallo kezei alatt.
Az új LP egy komplex, az ember világunkkal kapcsolatos, aktuális érzéseit érzékkel megfogó hanganyag, amely kiváló aláfestő zene lángokban álló jelenünkhöz. Ahogy a The Sunday Times fogalmazott: „a Saviors gyomrában tűz ég, de ereiben csak jég van”.
 
A banda néhány napja komoly meglepetéssel is előrukkolt, hiszen az összes új felvételből mutattak egy pár másodperces részletet, ami egyre csak fokozta a rajongók izgatottságát, ráadásul aki szemfüles volt, hazánkban egy exkluzív megjelenés előtti album-listening eseményen is részt vehetett az MG Records lemezboltjában.
 
Az új kiadvány mellé természetesen nemzetközi turné is dukál, a banda pedig bejelentette, hogy az új trackek mellett a jubiláló ’Dookie’ és ’American Idiot’ teljes anyagát is minden este eljátsszák további közönségkedvencekkel egyetemben!
 
Fotó: Alice Baxley